Moderatorpaneel ]

[My Feedback] Feeback

[My Feedback] Feeback

Berichtdoor meesady » di 13. sep 2016, 14:36

[ENGLISH]
Amazing service and communication. I received an email for every step. One when I bought the capture card, another when my 3ds reached them, and a last one when they sent it back. So if you are a bit stressed out about sending your own 3ds, a good communication really helps. Everything was extremely fast. I sent my 3ds on thursday 8th september and just got it back today ( 13th september ). Only 5 days, including the week end. That's pretty amazing. My 3ds was packed perfectly, we can see that they care about the material.

If you are still hesitating to buy from Merki, please don't hesitate no more, you can trust them 100% and you can expect a perfect quality service. :D

[FRANÇAIS]
Service et communication de qualité exceptionnelle. J'ai reçu un email pour chaque étape importante. Un à l'achat, un autre quand ils ont reçu ma 3ds et un dernier quand ils l'ont renvoyée. Donc si vous êtes un peu stressés à l'idée d'envoyer votre 3ds, une bonne communication aide vraiment à ne pas s'en faire. On est au courant de ce qui se passe et c'est génial. Tout a été très rapide, j'ai envoyé ma 3ds jeudi 8 septembre et l'ai reçu aujourd'hui 13 septembre. 5 jours avec un week end inclus, c'est quand même assez incroyable. Ma 3ds était parfaitement emballée quand je l'ai reçue, on voit qu'ils se soucient du matériel.

Si vous hésitez encore à acheter chez Merki, n'hésitez plus, vous pouvez leur faire confience à 100% a vous attendre à un service de qualité ! :D
meesady
Junior
Junior
 
Berichten: 1
Geregistreerd: di 13. sep 2016, 12:56

Keer terug naar Howto / Feedback / Unboxing / My Channel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten