Sorry for my bad English, I'm French and my German is worse.
[English]
Hello, I purchase a 3DS Capture Board in February (14.02.2014, I always have the invoice) and I have a problem (a big problem u_u).
In my job, someone stole my 3DS which was equiped with this capture board. I did report the theft to the police.
So now, I have a question: is it possible to buy a new 3DS capture board WITHOUT cables ? (i.e Kenshigton hight quality audio noise filter, 3m micro usb connection and 3m audio cable extension). How does it coast if I can ?
I can send you my complaint to justify this question.
Thank you for your answer
_____
[French]
Bonjour, j'ai acheté un 3DS Capture Board en Février (la facture date du 14/02/2014) et j'ai un problème, un gros problème même.
A mon travail, je me suis faite voler mes papiers et ma console avec le 3DS capture board qui étaient dans mon sac. J'ai fait un dépôt de plainte au commissariat.
Du coup, j'ai une question : est-il possible d'acheter un nouveau capture board SANS les câbles que j'ai déjà ? (donc sans le filtre anti bruit, le cable audio et le cable usb) Si oui, quel serait le prix ?
Je peux vous fournir une copie de mon dépôt de plainte comme preuve (et si besoin, photo desdits câbles).
Merci d'avance pour votre réponse